مقالات

10 دلیل برای خرید لپ تاپ بیزنسی

10 دلیل برای خرید لپ تاپ بیزنسی

کاربران چرا باید برای خرید لپ تاپ بیزنسی اقدام کنند؟ تولیدکنندگان لپ تاپ زحمات زیادی را متحمل می شوند تا بین خط تولید مصرف کننده و حرفه ای خود تمایز قائل شوند. اما در بسیاری از موارد، کاربران خانگی اگر وضعیت بازاریابی را نادیده بگیرند و برای خرید لپ تاپ بیزنسی اقدام کنند، وضعیت بهتری خواهند داشت. در حالی که لپ تاپ های قابل حمل مصرف کننده معمولا بر اساس سبکی طراحی می شوند؛ لپ تاپ های بیزنسی اغلب شاسی سخت تر، گزینه های پیکربندی بیشتر و قابلیت استفاده بهتر را ارائه می دهند.

چرا باید برای برای خرید لپ تاپ بیزنسی اقدام کنم؟

کاربران شرکت های بزرگ برای خرید لپ تاپ بیزنسی اقدام می کنند و انتظار دارند که چندین سال دوام بیاورد. بنابراین اگر تولیدکنندگان می خواهند که مشتریان را راضی نگه دارند؛ باید لپ تاپ های بیزنسی خود را با کیفیت بالاتری طراحی کنند. حتی اگر به صورت سنتی کار نمی کنید کارهایی مانند نوشتن ایمیل، گشت و گذار در وب و شبکه های اجتماعی را انجام می دهید و باید از لپ تاپی که برای ارائه بهره وری بهینه شده است اما همچنان مقرون به صرفه است استفاده کنید.

چرا باید برای برای خرید لپ تاپ بیزنسی اقدام کنم؟

ساخته شده بر اساس آخرین فناوری ها

اگر دستگاهی می خواهید که از خطرات جان سالم به در ببرید، لپ تاپ های بیزنسی احتمال بیشتری دارد که فشار بیشتری را تحمل کند. به عنوان مثال، لنوو دستگاه های ThinkPads خود از جمله T450s را با یک کیج رول ارائه می دهد که به زنده ماندن آن کمک می کند.

نمایشگرهای مات با زاویه دید بهتر

نمایشگرهای براق در لپ تاپ های مصرف کننده در همه جا وجود دارند چون فروشندگان معتقدند مصرف کنندگانی که خرده فروشی می کنند تحت تاثیر رنگ های براق و کمی زنده تر آنها قرار می گیرند. با این حال هر چه صفحه نمایش برای تر باشد زاویه دید بدتر است. فرض کنید یک صفحه وب را می خوانید و بازتاب نور اجازه دیدن متن را به شما نمی دهد.

اکثر لپ تاپ های بیزنسی دارای صفحه نمایش مات هستند. برای مثال، در سری Dell Inspiron 15 5000 پنل براق عرضه می شود در حالی که Dell Latitude 15 5000 که برای مشتریان شرکت ها عرضه می شود به صورت استاندارد با صفحه نمایش ضد انعکاسی عرضه می شود. متاسفانه اگر Latitude یا هر لپ تاپ بیزنسی دیگر را با صفحه نمایش لمسی پیکربندی کنید، باید با سطحی براق به کار خود ادامه دهید چون برای لمس ضروری است.

خرید لپ تاپ بیزنسی = کیبوردهای بهتر

ما نمی‌گوییم که صفحه‌کلیدها و تاچ‌پدهای مصرف‌کننده خوب نیستند، فقط همتایان بیزنسی آن‌ها باید چیزی واقعاً لمسی و پاسخ‌گو را ارائه دهند تا برای شرکت‌هایی که همیشه روی بهره‌وری متمرکز هستند جذابیت داشته باشند.

برای مثال، صفحه‌کلید ThinkPad لنوو استاندارد طلایی برای همه لپ‌تاپ‌ها است، با بازخورد سریع،  کلیدهای بزرگ و منحنی که به راحتی بدون نگاه کردن حس می‌شوند. با این حال، لپ‌تاپ‌های مصرفی همان شرکت اغلب از ضعف عمق و کوچک شدن کلیدها رنج می‌برند. به عنوان مثال، Yoga 3  دارای کلیدهای کم عمق و کسل کننده است، در حالی که ThinkPad Yoga 14 مناسب برای شرکت ها،  60 درصد حرکت عمودی بیشتر و 10 درصد نیروی محرک بیشتر دارد که تجربه تایپ بسیار بهتری را ارائه می دهد.

10 دلیل برای خرید لپ تاپ بیزنسی

گزینه های اشاره گر بیشتر

ما نمی‌توانیم یک لپ تاپ مصرف‌کننده را با چیزی غیر از صفحه لمسی توصیف کنیم. با این حال، اگر اشاره گرها را دوست دارید ، ​​چندین سیستم بیزنسی علاوه بر پد لمسی، دکمه های پوینتر را ارائه می دهند. همه می‌دانند که لنوو ThinkPads ترک پوینت های قرمز رنگ معروف خود را دارند، اما چندین دستگاه HP ProBook، Dell Latitudes و Toshiba Tecra نیز دارای ترک پوینت های بین کلیدهای G و H هستند. بسیاری از مردم این گزینه ها را دوست دارند چون دقیق تر از پد لمسی هستند و تایپیست ها برای استفاده از آن مجور نیستند دست خود را از روی کیبورد بر دارند.

پدهای لمسی در لپ‌تاپ‌های بیزنسی معمولاً برای عملکرد بیش از حد طراحی شده‌اند. در بسیاری از موارد، آن‌ها دکمه‌های مجزا دارند، در حالی که بیشتر مدل‌های مصرف‌کننده شما را مجبور می‌کنند که روی کل صفحه به چپ یا راست کلیک کنید، که دقت کمتری دارد.

خرید لپ تاپ بیزنسی به خاطر باتری های قابل تعویض

این روزها اکثر لپ‌تاپ‌ها دارای باتری های غیر قابل تعویض هستند که برای جابجا کردن آنها باید به مرکز خدماتی مراجعه کرد. با این حال، برخی از لپ تاپ های بیزنسی هنوز به شما امکان می دهند باتری ها را به تنهایی عوض کنید یا آن را به گزینه ای بهتر ارتقاء دهید. به عنوان مثال، شما می توانید Latitude 14 5000 را با باتری 3 سلولی یا 4 سلولی خریداری کنید، که دومی دارای قیمت بالاتری است.

دارای برنامه های حافظه محور کمتر

یک کسب و کار بزرگ یا متوسط نمی تواند به بخش فناوری اطلاعات خود هزینه بپردازد تا برنامه های هر لپ تاپ جدیدی را که سفارش می دهد را حذف کند. فروشندگان این را می دانند و عمدا از بارگیری بیش از حد لپ تاپ های بیزنسی خود با نرم افزارهای آزمایشی که حافظه مصرف می کنند اجتناب می کنند.

چرا خرید لپ تاپ بیزنسی؟ به خاطر امنیت بیومتریک

لپ‌تاپ‌های مصرفی زیادی  را با اسکنر اثر انگشت نخواهید دید، اما بسیاری از لپ تاپ های تجاری آن‌ها را به صورت استاندارد یا به‌عنوان یک گزینه ارزان قیمت دارند. با یک اسکنر، می‌توانید با کشیدن انگشت خود به ویندوز وارد شوید یا یک مدیر رمز عبور را پیکربندی کنید تا از اثر انگشت شما به عنوان مجوز دسترسی استفاده کند.

10 دلیل برای خرید لپ تاپ بیزنسی

طول عمر طولانی، قابل استفاده تر

از آنجایی که شرکت ها سال ها لپ تاپ های خود را نگه می دارند، فروشندگان سخت افزار باید به ارائه قطعات و خدمات ادامه دهند. به همین دلیل، مدل‌های بیزنسی معمولاً برای یک سال یا بیشتر در بازار باقی می‌مانند و قطعاتی مانند باتری‌های جایگزین و آداپتورهای متناوب برای سال‌ها در دسترس هستند. اگرچه بسیاری از لپ تاپ های بیزنسی بسیار نازک هستند، اما اندازه‌های اصلی و بزرگ‌تر معمولاً دارای رم و فضای ذخیره‌سازی هستند که می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید.

به صورت معقولانه قیمت گذاری شده

حالا ممکن است بپرسید: قیمت لپ تاپ بیزنسی چقدر است؟ بسته به آنچه که یک دستگاه ارائه می دهد، لپ تاپ های بیزنسی می تواند از لپ تاپ های مصرف کننده کمی گران قیمت تر باشد. به عنوان مثال، Toshiba Satellite Radius P55W که مصرف‌کننده است، از Lenovo ThinkPad Yoga 15 با پیکربندی مشابه و به عنوان یک لپ تاپ بیزنسی قیمتی ارزان تر دارد اما این اختلاف قیمت به دلیل صفحه کلید بسیار بهتر، گرافیک مجزا و 3 ساعت عمر باتری اضافی است.

جمع بندی

بسیاری از فروشندگان عمده لپ تاپ سازمان خود را بر اساس این ایده ساخته اند که مشاغل و کاربران خانگی نیازهای متفاوتی دارند و سزاوار محصولات متفاوت هستند. اگر به جای تبلت یا تلفن، لپ‌تاپ می‌خواهید، تا کارهای متنوع خواه برنامه‌نویسی یک وب‌سایت، نوشتن یک خبرنامه برای انجمن اولیا و مربیان، نوشتن گزارش را انجام دهید خرید لپ تاپ بیزنسی گزینه ای معقول خواهد بود.

منبع: laptopmag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *